Flytta?

Jag har funderat en hel del på när jag ska flytta hemifrån. Dels har det vari en del problem i familjen som gör att jag ibland bara vill flytta med det samma! Men ändå så är det så mysigt när man ibland kommer hem ochkänner lukten av nylagad mat.

Tidigare tänkte jag att min första flytt blir troligtvis i 2:an i gymnasiet. Men jag är lite osäker på min framtid fortfarand. Först tänkte jag att flytten blir i 2:an som sagt. (Går mina 2 sista månader i 9:an.) Men sedan funderade jag på att bo kvar längre hemma och resa till USA efter gymnasiet och plugga där, + ett litet jobb. Efter att jag pluggat där i ett år så kommer jag tillbaka (tror jag) och då flyttar jag hemifrån. Vem vet, jag kanske kommer stortrivas  USA. Men men... Det återstår att se.

Men nu har jag varit inne mer på att flytta hemifrån tidigt. Har kollat lite lägenheter och studentlägenheter på nätet. Men det är ju så sjuk svårt att hitta ett bra boende här i Halmstad. På tal om stuentlägenheter så har det kommit oerhört mycket studenter till Halmstad de senaste månaderna. De är från alla möjliga änder och de väcker lite extra liv i vår lilla håla. Tummen upp för det!

Men om vi ska gå tillbaka till min lilla flytt... Jag har inte börjat gymnasiet ännu. Så jag får nog ta och kolla hur det är där innan jag rymmer iväg med mina väskor.

Är det någon anna här som har haft flytten i baktankarna?
Iså fall så kan jag rekommendera en mycket bra hemsida där du följer steg för steg om hur du ska göra, vad du ska tänka på och lite tips.
Sidan är inte bara för de som flyttar ör första gången utan för alla andra med som vill ha lite tips.
Själv har jag inte läst igenom alla stegen ännu men tänkte göra det nu.
Här kommer den!!: http://www.flyttaguiden.se/

Är det något som nu har tänkt att flytta inom kort så skriv en lite kommentar. Eller varför inte ni lite äldre, kanske studenter som redan flyttat.
Skriv en kommentar om några tips eller varför ni flyttade just då ni gjorde det och hur det gick till.


Foto: Paparazzibecka

Ha det bra!
God Natt  (:
KRAM/ Rebecka <3


Kommentarer
Postat av: DANIELLA

jag ska flytta när jag är 52 :)

2009-04-21 @ 10:33:36
URL: http://elenvik.blogg.se/
Postat av: Paulina

hahahah !

jag kommer inte se ut så :P

dreads :P? <3

2009-04-22 @ 16:09:16
URL: http://paulizhh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad är det för mening att flytta hemifrån när man inte änns är 18+? Kommer bli skit jobbigt för dej inte precis nån dans på rosor om du tror det

2009-04-30 @ 17:18:01

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0