27 december -fotografering och buskväll

Hejhopp!

Today.. har jag fotograferat nästan hela förmiddagen.
Givetvis så blev det en hel del egopic's (hannah och miriams uttryck) men det är vi alla tjejer bra på.


paparazzibecka tar egobilder

brushan <3

På eftermiddagen träffade jag Pau och Sofie. Vi åt på Sibylla och sedan gick vi ut och smällde några små raketer och eldade upp en gammal bok. Sedan skulle Pau hem och då gick jag och Sofie mot Rotorp (område där vi bor.)
Påväg dit träffade vi David W som gick runt med en kopp choklad? Haha, det är inte så vanligt man stöter på folk med koppar i stan. Vem vet.. David kanske gör en ny trend?   (x

Pau och Sofie vid elden (:

När jag och Sofie var vid Statoil  ringde vi Hannah och Miriam. Efter ca 40min kom de hem till mig.
Vi rökte vattenpipa på min inglasade balkong. I början gick det åt hel****et, men efter ett tag så gick det bra. *nynnar på -det går bra nu/petter*
Lite efter midnatt så gick alla hem till sitt och jag gick ner och lade mig.
''Kortfattade min dag''

Sofie, Hannah och Miriam röker vattenpipa   (x
/ paparazzibecka


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, tack så mycket :) Du verkar har ha en roligt blogg :)

2008-12-30 @ 12:18:13
URL: http://hannaborjeson.blogg.se/
Postat av: Nina

fina bilder,:)

2008-12-30 @ 13:08:09
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: solaimane

nice space and good design nice to met you

2009-03-01 @ 18:37:23
URL: http://solaimane222.skyblog.com

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0