18/12 Goodbye Marocko!

Hejdå Marocko och Hej Sverige!
Jaha, nu har man kommit hem från Marocko oc det har varit super roligt där.
Resan hem var för jävlig asså.. Var skit trött och förkyld. Försökte sova en stund med det gick inte.
Jag hostade och nös tjugofyra-sju  -.- som jag än gör .. Det är skönt att vara hemma igen. Träffa alla vänner och sova i sin älskade säng med älskade täcke och  kuddar. Men det är skit väder här och jag är sjukt. Har även längtat sjukt mycket efter vårat goda kranvatten! Det som jag kommer sakna mest är alla de varma och snälla människorna. Även de snygga och flirtiga killarna!  ;D raawrr.. <3
Det var allt för mig.
Puss & Kram

(satt i evigheter och väntade på flyget)
/ paparazzibecka <3

Kommentarer
Postat av: J -ay

jag gör dem i photoshop sweeti :)<3

2008-12-21 @ 16:43:46
URL: http://channis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0