17/12 Marocko!

Hallamahalla!
Idag är det sista dagen i Marocko. Imorgon åker vi hem!
Jag fick näsblod tre gånger idag eftersom att när jag är förkyld sjunker mittimunförsvar väldigt mycket.
Jag var på stan med M & K idag. Kristoffer ville ha en skinnjacka från Disel, så jag skulle pruta och förhandla.
JAg är seriöst bäst på att förhandla!!! Försäljaren ville ha ca 800 dirham men jag fick det till 350 dirham efter 10min! Wiieeeee,   (x
Tacka mig brushan. (a)
Efer det åt vi på en marockansk restaurang och maten var  hyfat okej. När jag skulle gå på toa fåkade jag tappa toarullen i toaletten! haha :S hehe ..
Det var allt jag hade att berätta för idag.
See ya!

/ paparazzibecka <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0