13/12 Marocko!

dagen var jag, mamma och brushan på stranden en stund. Försökte få lite färg (x
När det närmade sig kväll gick vi ner till stan/stranden och kikade runt i affärer.
Det finns SJUUKT mycket snygga och flirtiga killa där! *dregel*
Påväg till s/s mötte vi en man i 40 års åldern.
Han såg ut som en lite thailändare (tänker på ben95 för er som känner honom.)
Mannen började babla något på arabiska sen på franska men vi förstod inte ett dugg.   -.-
Sen ville han skacka hand med oss, så varför inte?
När vi var på s/s så mamma ben95 mannen vid ettpar illfällen men berättade inget.
När vi skulle bege oss hem mot hotellet såg jag en cyklist köra fruktansvärt snabbt bakom taxin. När vi hoppat ur den så kallade ''Petit-Taxin'' så visade det sig att Ben95-mannen hade förföljt oss hela kvällen!
Han började babbla en massa igen och sträkte fram en vit liten lapp. Mamma var orolig så hon bara bakade och skackade på huvudet. Sena rusade vi in i hotellet.
Undrar vad han igentligen ville..
Under kvällen på s/s var det två andra snyggingar som förföljde oss men vi ''kom loss'' från dem tillslut.
På dagen köpte jag även en rosa/svart spetstop i en affär med massa snygga kläder och smycken. 

/ paparazzibecka <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0